majaaleheim.blogg.se

10 januari och fjärde gången gillt

Kategori: Allmänt

 
Detta är vad jag ser framför mig just nu. Sitter och planerar, hur jag ska jobba med mitt projektarbete under våren. Har nämligen ändrat mig igen. Eller inte ändrat helt men gjort en liten förändring. Jag ska släppa en bok, eller jag ska göra en bok. Kommer inte att ha den till försäljning. Men mitt mål är att när projektarbetet är klart då har jag en färdig bok där jag samlat inspiration, "how to do" och annat gott och blandat. Det har varit en trög start men nu känner jag att ajg är igång, och tror detta kan bli riktigt bra. 
 
Innan jag går hem idag ska jag ha gjort: 
 
+ En plan som jag ska följa under våren. 
+ Börjat fundera på boken, hur jag vill ha den och så vidare. 
+ Blogga här, check! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: